wtorek, 5 lutego 2013

Jaskółka

Wraz z przypływem weny postanowiłam zrobić...broszkę. Po raz pierwszy. Na następne razy mam więcej pomysłów i inne rozwiązania, ale ta bardzo mi się podoba. Jest delikatna, ale przyciąga wzrok. Przypomina swoją formą broszki typu kamea, ale sama mam takie dwie i wiem, że ostatnio stało się to strasznie modne, więc leżą i czekają na czasy, w których przestaną być tak pospolite. Zatem postanowiłam robić broszki po swojemu nie ujmując im klasyki i smaku. Ta broszka została wykonana z czarnego gilcu, który stanowi bazę po obwódkę zrobioną ze srebrnych i perłowych koralików, oraz kremowego, który jest tłem dla jaskółki z koralików w odcieniach czerni, szarości i srebra. Jaskółka pięknie mieni się w świetle.

wysokość:6cm
szerokość:4cm

I wiadomość, że od dziś moje rzeczy będzie można kupować wyłącznie przez srebrnaagrafka.pl lub lamoda.pl, jeśli nie będzie chciało się Wam logować, a ktoś będzie zainteresowany, proszę o kontakt osobisty na eveadrienne@gmail.com, lub przez mail na FB. :) 
link do sklepu: http://srebrnaagrafka.pl/sklep/bialykolnierzyk/produkt/broszka-z-jaskolka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz