sobota, 8 grudnia 2012

co dwie głowy to nie jedna

Wczoraj obrałam za swój cel zrobienie aż dwóch naszyjników. Prawie sprostałam temu zadaniu, ale wieczorem wpadłam na pomysł, by piec ciasto, więc odeszło parę chwil pracy. Wczoraj skończyłam jeden, ten zielony. Dziś dokończyłam żółty z płatkiem śniegu. Jestem z nich bardzo dumna. Zielony jest jak dla mnie wojskowy, co uwielbiam. Zieleń ta jest zielenią lasu, którą pięknie podsyca połączenie ze srebrem złotem i bielą. A delikatna, ciemno grafitowa wstążka zamyka całą kompozycje. Pięknie leży na szyi, aż nie chce się go zdejmować. Żółty... no cóż. Kocham kolor miodowy, a połączenie go ze srebrem podoba mi się jeszcze bardziej. Zatem zastosowałam podobne wykończenie jak przy ostatnim "miodku" i jest bardzo ładnie. W środku znajduje się wyszycie w kształcie rozety, którą zamykają w środku srebrne perełki. Jest delikatnie i z klasą. To co lubię najbardziej.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć i do zakupu ;)
http://allegro.pl/kolnierzyk-naszyjnik-zielen-rekodzielo-prezent-i2855923241.html - kołnierzyk zielony
http://allegro.pl/kolnierzyk-naszyjnik-zolc-perly-rekodzielo-prezent-i2855938256.html - kołnierzyk miodowy
http://allegro.pl/kolnierzyk-naszyjnik-perly-rekodzielo-ecru-prezent-i2847758695.html - kołnierzyk anielski

https://www.facebook.com/BialyKolnierzyk





 Pozdrawiam i do zobaczenia :)
Ewa









6 komentarzy:

  1. piękny jest ten żółty. wg mnie najlepszy do tej pory. po prostu cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też najbardziej podoba się ten żółty, świetnie dobrałaś do niego kolor wstążki! Świetny blog, czy mogłabym wstawić jakiś twój banner czy po prostu linka do mnie (http://flateel.blogspot.com/) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a co do pytania, to jest dziwnie skonstruowane i nie wiem czy to ja mam wstawić Twój, czy Ty mój :) Proszę o sprostowanie :) Ja Ciebie mogę podlinkować, ale wtedy muszę wiedzieć jak i zrobić taką zakładeczkę z boczku na linki :)
      Pozdrawiam, Ewa

      Usuń
    2. Miałam na myśli, żebym ja wstawiła link do ciebie na mojego bloga:P Jeśli chcesz mnie podlinkować to oczywiście też możesz, banner jest na moim blogu. Ale nie chodziło mi o żadną wymianę, chcę cię reklamować (w moim bardzo skromnym zakresie) bo po prostu masz talent

      Usuń
    3. Oczywiście, że możesz wstawić :) super miło z Twojej strony :) a jeśli chodzi o baner, to możesz skopiować obrazek z góry i zmniejszyć, jeśli Ci się chce ;)
      i dziękuję za komplement, ach :)
      Ja Ciebie też podlinkuję, gdy tylko ogarnę na to miejsce :) A pięknie rysujesz, kiedyś też siedziałam w mandze po uszy ;)

      Usuń