środa, 5 grudnia 2012

Mój Pierwszy

Witajcie!
To wszystko jest jeszcze w proszku, gdyż nie wiem za co się zabrać. Tyle pomysłów w głowie, pokłute igłą palce, rozsypane wszędzie koraliki, a jeszcze muszę ogarnąć tę stronę, aukcje itd. Ale bądźcie cierpliwi!

Dlaczego biżuteria? To moja jedyna srocza, kobieca miłość do przedmiotów. Zawsze miałam słabość do oryginalnych kolczyków, naszyjników czy bransoletek. Fascynuje mnie rękodzieło w tym zakresie jak i biżuteria znaleziona na pchlich targach, na strychach u babci, czy też ostatecznie wzorowaną na tę sprzed lat. Miałam w swoim życiu epizody z robieniem biżuterii, ale tylko dla siebie. I teraz postanowiłam to zmienić i dać tę radość innym. Według mnie to jest jak pradawny kult ozdabiania ciała, a przecież nawet w dzisiejszych czasach udane dodatki świadczą o dobrym guście i nadają charakteru naszej osobie i naszemu stylowi.

"Biały kołnierzyk" to nie tylko kołnierzyki. To także dodatki w postaci kolczyków, bransoletek, opasek czy innych naszyjników, także torebki większe i mniejsze. Robię to wszystko własnymi palcami. Wszystko z mojej głowy. Ale jeśli ktoś miałby ochotę, może u mnie zamówić swój wymarzony produkt.

Zapraszam teraz i na przyszłość :)

Na początek mój pierwszy kołnierzyk, który mój Ukochany porównał do  skrzydeł anioła.
Zakup możliwy na allegro :  http://allegro.pl/show_item.php?item=2847758695
Zapraszam także na fejsbukową stronę : https://www.facebook.com/BialyKolnierzyk

W przyszłości planuję tutaj zrobić oddzielne miejsce na zakupy :)










1 komentarz:

  1. kołnierzyk, jak skrzydła anioła : ))
    powodzenia w dalszym dzierganiu! : )) - Tomasz

    OdpowiedzUsuń