wtorek, 18 grudnia 2012

Śnieżna bransoletka

Gdy cicho i przyjemnie padał za oknem śnieg, ja zabrałam się za bransoletkę. A z powodu takiego, że powstawała przy takich warunkach pogodowych, nazwana została śnieżną. Wykonana jest z czarnego filcu, który przyjemnie muska nadgarstki, a wyszyta została różnej wielkości białymi perełkami. Klasyk, ale jakże piękny.
Powiem szczerze, że jestem z siebie dumna, bo biżuteria w sieciówkach mnie nigdy nie satysfakcjonowała, bo była tandetna i lekka, i powtarzalna. Zawsze podobało mi się to, co drogie , bo pięknie wykonane, ale nie zawsze człowieka stać, albo to, co solidne. Pewnie jest tak samo z Wami, a po co przepłacać w sieciówkach, jak tutaj można sobie zamówić, lub kupić gotowy dodatek, który będzie unikalny, włożony zostanie w jego wykonanie wysiłek i cały dzień bądź dwa pracy?
Zawsze doceniałam to, co ręcznie wykonane, a Wy?


Zapraszam do oglądania i do kupna :)

Allegro: http://allegro.pl/show_item.php?item=2881922321
a tu pozostałe przedmioty dostępne do zakupu: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=5465725









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz