wtorek, 1 stycznia 2013

Z dawnych lat

Po całym zamieszaniu świątecznym i ogromnym lenistwie typowym dla tego czasu, usiadłam w końcu w swoim kąciku i wydziergałam coś naprawdę ładnego. Zielony piękny kolor połączyłam z delikatną, bawełnianą koronką w kolorze ecru. Koronka wykończona jest pięknie przyszytymi perełkami również w kolorze ecru, a na środku wyszyłam "broszkę", która ładnie i delikatnie skupia uwagę. Całość zapinana jest z tyłu na guzik w kolorze ecru. Kołnierzyk można przeróżnie układać na szyi.  Przynosi mi na myśl dawne czasy, bardzo dawne... Jest dziewczęcy, cichy, elegancki, delikatny i prosty, ale przy tym nietypowy i jedyny w swoim rodzaju. Pięknie ozdabia dekolt.

Zapraszam do zakupu : http://allegro.pl/show_item.php?item=2915021508







1 komentarz:

  1. Wpadłam, przez przypadek.. znam Cię ze zdjęć :-) ale podobają mi się też rzeczy tutaj, będę obserwować i dopingować :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń